Medya planlaması, bir reklam kampanyasını kitle iletişim araçları kullanarak, tüketiciyle karşılaştıracak çalışmalar bütünüdür
Reklam ile hedef kitle arasında olan bu iletişim kanalının etkin işlemesi için reklam mesajı doğru hedef kitleye, doğru iletişim kanalı aracılığıyla, doğru bir şekilde ulaştırılır.
Türkiye’nin en çok okunan gazetelerinde (Hürriyet, Posta, Zaman, Sabah, Akşam...) yer almak isteyen firmaların analizleri ve bütçeleri belirlenir ona göre medya planlaması oluşturulur.
Gazetelerde yayınlanan seri ilanlar, hedeflenen sürede, etkili bir biçimde hedef kitleyi yakalayarak amacına ulaşır.
Siyasi, aktüel, iktisadi, spor ve sosyal alanlarda haber ve bilgi vermek için hazırlanan ulusal gazeteler ve bölge ekleri, markanızın haber ve reklam çalışmaları için geniş kitlelere ulaşabileceğiniz en etkin kitle iletişim araçlarındandır.